KUPI
ISTRAŽI
RAZMENI
PREUZMI
BRZA PRETRAGA
Model telefona

Započni novu temu  Index boarda » Tematske diskusije » Servisiranje
Autoru Poruka
 Milikrili OffLine Slučajni prolaznik - Sub, 07. Sep 2019. 10:33
Profil
OffLine
Da li neko zna šta može biti razlog kvara: kada uključim prednju kameru ekran treperi i pojave se vertikalne linije koje se vide i na slici posle? Telefon je nov kupljen pre dva dana, Samsung A50
9 poruka od Sub, 07. Sep 2019. 10:28
: • SamsumgA50
 m@c|-|oR OffLine Expert - Sub, 07. Sep 2019. 10:52
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Prov što mi pada na pamet je kontakt između kamere i ploče. Reklamiraj to dok je u garanciji.

Poslato sa Honor Play uz pomoć Tapatoka
2910 poruka od Pon, 19. Apr 2010. 21:21
• Smederevo-Niš : • Huawei P10 : • Lumia 640 DS
"Kad čovek nešto neće, on nađe razlog, kad hoće - nađe način"
Kineska Poslovica
 sugarcoated_ass OffLine Sertifikovani Trol - Sub, 07. Sep 2019. 11:45
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Ako je telefon kupljen pre dva dana nema šta da popravljaju. Odmah tražiš zamenu uređaja... Naravno ako je telefon kupljen legalno, sa fiskalnim računom.

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
7739 poruka od Pet, 05. Nov 2010. 08:36
• Novi Sad : • Nokia 8.1 : • Motorola One
Nokia 8.1 [blue/silver] | Motorola One [black]
1808 wrote: ... propao WP kao muda kroz pocepane gaće
 Milikrili OffLine Slučajni prolaznik - Sub, 07. Sep 2019. 11:49
Profil
OffLine
Trazila sam i poslali su me da odnesem tel u ovlsceni servis da se utvrdi kvar i onda da zamene. A na servisu me sada zezaju da ako se posle ucitavanja softvera kvar ne pokaze nece izvrsiti zamenu. Kupila sam u Tehnomediji za kes sto je najgore
9 poruka od Sub, 07. Sep 2019. 10:28
: • SamsumgA50
 m@c|-|oR OffLine Expert - Sub, 07. Sep 2019. 11:56
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Pa ako se kvar ne pokaže, znači da je problem rešen.
Samo, sumnjam da će prosto flešovanje softvera otkloniti kvar koji je verovatno hardverski.

Poslato sa Honor Play uz pomoć Tapatoka
2910 poruka od Pon, 19. Apr 2010. 21:21
• Smederevo-Niš : • Huawei P10 : • Lumia 640 DS
"Kad čovek nešto neće, on nađe razlog, kad hoće - nađe način"
Kineska Poslovica
 znemanja OffLine Moderator - Sub, 07. Sep 2019. 12:09
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Ako servis u izveštaju navede da nema nesaobraznosti (kvara) a problem se uoči posle sevisa. Snimi te linije na ekranu sa kamerom ili drugim telefonom, po ponovo reklamiraj telefon, priloži te snimke gde se vide linije na ekranu i zahtevaj nov uređaj. Zakon o pravim potrošača ti garantuje da imaš pravo da dobiješ nov uređaj u prvih 6 meseci od kupovone ako se konstatuje nesoabraznost uređaja.

Sent from my Samsung Galaxy S9 Plus using Tapatalk
8175 poruka od Pon, 07. Jul 2008. 22:16
• Beograd : • Samsung Galaxy S9+ : • Samsung Galaxy A6+
Samsung Galaxy S9 Plus, Samsung Galaxy A6 Plus , Samsung Galaxy Tab S2 VE 8.0 LTE
 Milikrili OffLine Slučajni prolaznik - Sub, 07. Sep 2019. 12:13
Profil
OffLine
Odnela sam sa snimljenim fotografijama i prilozila , medjutim oni si zadrzali uredjaj i kazu mi da tek nakon ponovnog ubacivanja softvera mogu da kazu da li kvar postoji ili ne, tj. Ako je softverski provlem nikom nista. A donela sam pokvaren telefon i to su mogli odmah da vide, nisu mi jasni uopste.
9 poruka od Sub, 07. Sep 2019. 10:28
: • SamsumgA50
 Milikrili OffLine Slučajni prolaznik - Sub, 07. Sep 2019. 12:15
Profil
OffLine
Tj. Ono sto me najvise zanima je da li treba da prihvatim telefon nazad ukoliko se to resi "softverski" ili da ipak zahtevam zamenu jer je nepravilnosti u radu bilo i to je zabelezeno.
9 poruka od Sub, 07. Sep 2019. 10:28
: • SamsumgA50
 sugarcoated_ass OffLine Sertifikovani Trol - Sub, 07. Sep 2019. 13:42
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Sve zavisi koliko imaš volje da se cimaš. U tom periodu oni bez tvoje pismene dozvole ne mogu ništa da popravljaju na uređaju već ako ti navedeš da hoćeš zamenu seervis jedino može da utvrdi kvar i odobri zamenu.
Naravno oni bi to da zaobiđu, ali ti uvek imaš pravo da odbiješ da prihvatiš uređaj nazad ako si navela pri reklamaciji da želiš isključivo zamenu.

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
7739 poruka od Pet, 05. Nov 2010. 08:36
• Novi Sad : • Nokia 8.1 : • Motorola One
Nokia 8.1 [blue/silver] | Motorola One [black]
1808 wrote: ... propao WP kao muda kroz pocepane gaće
 Milikrili OffLine Slučajni prolaznik - Sub, 07. Sep 2019. 14:43
Profil
OffLine
Pa nemam volje, ali moracu da se iscimam jer me nervira nepravda. A telefon kao telefon nije ni bitan.
9 poruka od Sub, 07. Sep 2019. 10:28
: • SamsumgA50
 Joxy OffLine V.I.P. MobilniSvet.com - Ned, 08. Sep 2019. 11:04
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
m@c|-|oR je napisao:
Pa ako se kvar ne pokaže, znači da je problem rešen.
Samo, sumnjam da će prosto flešovanje softvera otkloniti kvar koji je verovatno hardverski.

Poslato sa Honor Play uz pomoć Tapatoka
I meni ovo lici na hardverski problem.

Zar ne bi trebalo da postoji odredjeni rok za vracanje telefona ukoliko ne odgovara korisniku? Ili to vazi samo za online kupovinu?
4492 poruka od Uto, 25. Feb 2014. 13:31
• Kragujevac : • Samsung & Apple : • Spajamo nespojivo :D
 sugarcoated_ass OffLine Sertifikovani Trol - Ned, 08. Sep 2019. 13:15
Profil
Korisnikov avatar
OffLine
Samo za kupovinu na daljinu, 14 dana. [emoji846]

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
7739 poruka od Pet, 05. Nov 2010. 08:36
• Novi Sad : • Nokia 8.1 : • Motorola One
Nokia 8.1 [blue/silver] | Motorola One [black]
1808 wrote: ... propao WP kao muda kroz pocepane gaće
 cekicm83 OffLine Neredovni učesnik - Ned, 08. Sep 2019. 15:24
Profil
OffLine
Milikrili, u pitanju je flet kabl, nije to softverski problem.Ja sam imao problema sa telefonom prvi put kada sam slao na servis prvi put su upisivali novi softver iako sam ja trazio zamenu.Kada se problem opet javio zamenili su mi uređaj za novi.I taj novi je imao istu manu te su mi rekli da su ti modeli sa istom manom(kao takva serija je naisla) i da cu ako opet odobre zamenu verovatno dobiti telefon sa istom manom trazio sa povracaj novca i odobrili su posle dijagnostike.Problem je sto u Srbiji neznas kome da verujes.Servisi su ocajni tj nema bas obucenih servisera a i da ima sve je mutno.Tesko se izlazi na kraj sa prodavcem i servisom.Uređaj mora na servis prvo radi dijagnostike, tako je po zakonu, a ako se ponovo javi isti problem moras dobiti nov uređaj ili novac nazad.Samo budi uporna. i navedi svaki put da ne zelis popravku vec zamenu ili novac nazad kako ti vise odgovara.Nemate pojma koja je razlika velika između uređaja koji se prodaju kod nas i istih iz inostranstva.Isto tako ne treba ti da nosis telefon u servis nemas ti sa servisom nista vec prodavac tj treba da odneses u radnju u kojoj si kupila telefon a oni dalje da se pozabave njime.
68 poruka od Uto, 18. Jun 2019. 17:17
: • Lumia 550 : • Nokia 3310 3G DB
 Milikrili OffLine Slučajni prolaznik - Ned, 08. Sep 2019. 19:32
Profil
OffLine
Hvala svimaa :) . Bicu uporna pa ce morati da zamene... Bilo mi je bitno da cujem misljenje do cega moze biti kvar i da li se ucitavanjem softvera koji potenciraju nesto postize...
9 poruka od Sub, 07. Sep 2019. 10:28
: • SamsumgA50
 Milikrili OffLine Slučajni prolaznik - Ned, 08. Sep 2019. 19:33
Profil
OffLine
Hvala svimaa :) . Bicu uporna pa ce morati da zamene na kraju... Bilo mi je bitno da cujem misljenje do cega moze biti kvar i da li se ucitavanjem softvera koji potenciraju nesto postize...
9 poruka od Sub, 07. Sep 2019. 10:28
: • SamsumgA50
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 15 Posta ] 


Index boarda » Tematske diskusije » Servisiranje


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
     Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group


{literal} {/literal} {literal} {/literal}
  * maloprodajna cena sa uključenim PDV-om. Cena je izražena u evrima radi       lakšeg snalaženja, plaćanje ISKLJUČIVO u dinarskoj protivvrednosti. Uslovi korišćenja Mail: mobilnisvet.com@gmail.com - Sva prava rezervisana. © 2003-2012